michelangelo



jag är äntligen klar med kultur historian, 6 sidor om michelangelo. eftersom ett utav ´mina nyårslöften var att ag skulle börja träna är de så in i norden bedrövigt att jag knappt rört mig ur fläcken sen nya året gjorde entré, fast jag hade tänkt simma idag, men tyvär får jag skylla på att de går influensa och varje gånga jag simmar och det går ngon form av sjukdom i detta avlånga land, så blir jag en av de drabbade. jag tänker inte ta den risken och då kan man ju faktiskt säga att jag är hälsosam visst? 

det bästa idag : vi slutade 2 timmar tidigare
det sämsta idag : skolmaten, jag råkade skjuta en av de hårda kikärtorna på viktor, skamligt dålig mat
det mest rogivande idag : jag har aldrig sovit så gott på bussen som jag sov idag

jag måste erkänna att jag faktiskt var riktigt sugen på att blogga idag, fast jag tappade nyss lusten, jag ska tydligen till jysk nu.

ajöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0