Nyfors


vi käkade på LYXpizzerian i nyfors

Jenny var party

pomme är min nya last

jenny hade behov av en partner i tisdags, eftersom hon skulle träffa en kille som hon hittat på nätet och vi skulle hänga och sova över hos hans kompis, jag ställde upp och de blev lyckat även om de inte riktigt blev som vi tänkt oss, hungriga var vi och lämnade pojkarna i lägheten för att utforska Nyfors by night vilket var smockat med asiater och tonåringar som just upptäckt fyverkerier. sen sov vi som stockar efter att kollat på alldeles för många kick boxnings matcher, men eftersom killarna tyckte det var underhållande ställde vi upp, vi tog även en runda jag och jenny, vilket dom verkade tycka vara ännu mera underhållande, jag vet inte vad jag tyckte. Fem senare var jag rätt ute om ni nu ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0