spot I fy



jag har hittat minst 10 par riktigt snygga skor idag, för att de sägs att jag behöver att par rejälla skor som matchar mina fotinlägg så jag kan gå som en anständig kvinna. olyckligtvis hittade jag inga som passade min plånbok och just efter jul och data inköpen, plus en alldeles för hög mobil räkning, känns det inte som något passar för min plånboks tillstånd. Bittert är de då jag fick ett sms av ella som är gaalet förkyld att glasvegas biljettarna inte skule kosta enkronor. det vill säga att det än så länge får räcka med att bli medlem på fritz och hänga på debaser, där snackar vi grejer.

förresten är kläderna något av en mix jag lekte ihop igår innan jag skulle iväg, sån är de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0