tonight

innan jag dör ska jag ha mat krig i matsalen
innan jag dör ska jag gifta mig
innan jag dör ska jag skaka hand med håkan hellström
innan jag dör ska jag lära mig hjula
innan jag dör ska jag göra något viktigt
innan jag dör ska jag prova att äta kyckling
innan jag dör ska jag dricka O'boy, äta skogaholmslimpa med messmör och sjunga på "tjinga tjinga tjing awoa tjinga tjinga tjing awoa
innan jag dör ska jag besöka graceland
innan jag dör ska jag göra saker som jag önskar jag gjort
innan jag dör ska jag fråga en zegenare om deras kjolar är tunga
innan jag dör ska jag starta ett band
innan jag  dör ska jag besöka indien
innan jag dör ska jag bli full på sockerdricka
innan jag dör ska jag sätta in en kontaktannons

jag ska säga alkohol istället för sprit
jag ska dusha på morgonen istället för på kvällien
jag ska planera en maskerad
jag ska inressera mig för saker
jag ska spara pengar
jag ska ta mitt godisförbud på allvar
jag ska äta minst en morot om dagen fram till studenten

ibland önskar jag att himlen var gul
ibland önskar jag att jag var som Hermonie i Harry Potter
ibland önskar jag att jag levt på 50,60 eller 70-talet
ibland önskar jag att jag kunde äta vad jag ville när jag ville hur jag ville
ibland önskar jag att jag hade gåshudsröst
ibland önskar jag att någon pojke älskade mig
ibland önskar jag att jag levde i Paris
ibland önskar jag att vi aldrig flyttat från linköping
ibland önskar jag att jag var perfekt
ibland önskar jag att jag hade en alldeles egen lägenhet
ibland önskar jag att jag bodde i ett kollektiv
ibland önskar jag att ballongmagar inte existerade
ibland önskar jag att jag hade svar på det mesta

just nu sjunger EwanMcGregor och Nicole Kidman I love you i mina högtalare
just nu väntar jag på ett sms
just nu önskar jag att de var vår
just nu borde jag göra nåt vettigt, som att plugga eller sova 

Kommentarer
Postat av: Limpiz

när jag stängde av/satte på bidde allt som vanligt igen. Puzz

2009-01-27 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0