triss i damer

hemmakommen från stockholm, med en kjol under armen och ett medlemskap på fritzcorner i bakfikan, killen på louie loiue tyckte att vi skulle ut och dansa och ha "faaaaaantastiskt kul redan ikväll" men de blidde inte så, istället kom fia och johan till storstan och medan vi tre små gummor gjorde stan farlig gick johan runt och fotade. på tal om att fota, för när ella och jag gick ut från pub så såg vi någon som blev fotat för nån streetsyle grej, så ella och jag som precis lämnat söder för pub funderade varför man fotar människor med schyssta stilar på drottninggatan av alla ställen, så tänkte vi, fast killen han fotade var jääävligt snygg så jag förstår honom. jag ska börja gå runt på stan och låtsas fota för nån streetstylegrej, och bara fota killar, smyga på mig deras nummer och sedan bli som Marthy i grease. the plan of the year


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0