artifical

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? min dator
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov nog
3. Vad gjorde du för 30 min sen? jag dansade till coldplay
4. Vad hände dig 1993? jag fyllde tre
6. Tre ord varför du sist spydde? för mycket sprit
7. Vilken färg är din hårborste? svart/silvrig
8. Vad köpte du sist? antivirus system
9. Vad fick du senast i present? tvål,schampo,läppsyl och en brosch i ett
10. Vilken färg har din dörr? vit och rosa
11. Var förvarar du dina pengar? många ställen
12. Hur var vädret igår? skitkallt
13. Vem kramade du sist? Mamma
14. Vad ser du fram emot? allra mest studenten
15. Vad är 15? antalet på hur många LP skivor jag äger
16. Hur lång är du? tillräckligt
17. Vill du klippa dig? jaaa
18. Är du över 25? minus 7
19. Pratar du mycket? annars blir man torr i halsen
20. Kollar du på O.C.?  gjorde
21. Har ditt namn ett "x" i det? har nån de?
22. Känner du någon som heter Steve? nästan, jag känner en stefan!?
23. Hittar du på egna ord? händer ofta
25. Är du en typiskt svartsjuk person? nae inte direkt
26. Vad har du för mobil?  en blå
27. Vem ringde dig sist? Sara
28. Biter du på naglarna? vetni att de är renare att slicka en smutsig toaring
29. Har du lockigt hår? japp
30. Vilken konsert ska du på härnäst? jadu vem vet
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? ingen
32. Hur många gånger har du svurit idag? ska man räkna sånt
33. Vilket ord säger du ofta? ord som inehåller ch ljudet, det låter så gott, säger vi
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? ne
35. Ska du jobba imorgon? litegranna
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? min mor
37. Vad borde du göra nu? stänga av datorn
38. Har du något smeknamn? jamen visst
39. Sover du mycket? på natten oftast
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? edwars scissorhands
41. Vad ska du göra på lördag? det är lördag
42. När var du ute sist?  för x antal timmar sedan
43. Har du gråtit idag? nästan
44. Är du en glad person? japp
45. Har du roligt nu? gissa
46. Vad äter du helst? goda grejor
47. Vem var du med sist? "var med sist"?
48. Vad heter din mamma? Agneta
49. Vad är hela ditt namn?
August Rolf Stidgbjörn Leif Ernst


Kommentarer
Postat av: ARSLE

puss pårej pucko

xxx

2009-01-11 @ 20:06:34
Postat av: Anonym

haha, iband förvånas man över sin dumhet<3 aleXandra

2009-01-12 @ 18:40:42
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, iband förvånas man över sin dumhet<3 aleXandra

2009-01-12 @ 18:40:44
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0