this is the year, this is the year when all will happen, it's finally here!



Fick med mig den här puddingen från eskilstuna

vi började fixa oss vid åtta även fast jag sagt till Pierre att vi skulle vara där åtta,
men som ordspråket lyder "fint folk kommer alltid sent!"


posarn'

sliskarn'

tosteröbron sådär 3 timmar innan 2009


och idag var vi lika snabba till tåget!

s
å nyår spanderades hemma hos Li med gott sällskap där  vi huttrade stod och i kylan och körde Buzz in i det nya året, Linn hakade på och de betyde att vi ännu en gång firade in det nya året tillsammans som är något av det bästa jag vet. De allra flesta snackar om att 2009 kommer bli såå jäävla bäst, men vetni jag tror att man inte ska ha för höga förväntnigar, alla år har sina upp och nedgångar, Pierres första nedgång i år var till exempel när han snubblade över taggtråden och flög ner i diket, min uppgång i år var att jag nästan vann i Buzz och ja även om det var en halv timma innan tolvslaget så tycker jag att det kan räknas, men jag hoppas att detta år blir jäävligt bra som alla tror, det är ju det man alltid hoppas på, men för att inte bli alltför besviken ska jag inte ha så höga förväntnigar, huvudsaken att vi alla överlever och sjunger oss i genom vårt och torrt och att jag får se linn dansa naken på min student!


Kommentarer
Postat av: Linn

vi glömde lyssna på låten ju!:(

jag tycker du har väldans höga förväntningar! jag känner nu en oerhörd press inför 6/6-2009!

puss

2009-01-02 @ 22:57:06
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/
Postat av: TILL MIN KÄRESTA

jag kom på de när jag skrev inlägget, dååååli av oss!<3 du vet att du bara behöver dansa naken inför mig va?!:Phaha

2009-01-04 @ 13:30:42
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Pierre

kan säga att jag hade ont i benet dagen efter och min tumme gick det nästan inte att röra p.. men visst hade vi roligt, det måste jag säga att vi hade... kram kram

2009-01-13 @ 22:18:14
URL: http://pierreif.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0