when you´re going to san francisco



nu äntligen har anders svensson stängt sin mun och vi esteter kan ta oss hem, om de nu inte va så att eskilstuna får finbesök av Fia. En fågel viskade nämligen i hennes öra att de är rea på Monki, fia gillar rea, fia gillar monki, jag gillar fia så jag stannar.
Så är ju marcus krunegård inställt på RAW och därför drar dom dit Armand Mirpour, vilket gör att jag nästan gråter av sorg att jag inte köpte en biljett. på tal om att köpa. jag har köpt två PEZ askar med elvis på omslaget, de var riktigt värt.jag bröt mitt godisförbud igår.
 
så igår på kvällen, efter att jag kommit hem från kören så fick jag sjuuuktt mycket inspiration, jag skrev två låtar bara sådär, skissade på min student klänning, plus att jagh lärde mig både anthem och aquarius utantill, deni!
nu tycker jag att Fia kan komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0