2 cool 4 school



IDAG KLIPPTE JAG BORT MITT WayOutWest BAND!!

en lektion hade eskil skrapat ihop åt mig idag, så istället för att göra det jag borde på journalistiken, skriva ett reportage, satt jag Theresé och Martina och pratade framtid, vi kom egentligen igenstans mer än att klaga på det nya systemet på gymnasiet dom vill fixa suger.
Maten var deremot god och musikal gänget var tillbaka vilket förgyllde vardagen!


Låt du hörde: Here comes the sun - beatles
Film du såg: hemma bäst
Mat du åt: skolmat pasta och qourngryta
Kram: vet inte
Puss: vet inte
Känslan: de är ju vår för tusan1
Ilska: börjar på k och slutar på t
Resa: Budapest om typ 1 månad
Glädje: SOLEN
Dröm: theresé försov sig imorse för att hon ville dröma klart sin dröm, de var rätt komiskt
Boken du läste: to kill a macnånting bird
Personen du träffade:  alla i skolan
Personen du pratade i telefon med: sara
Personen du fick sms av: sara
Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig hänt
Gången du var utomhus: för en timma sen typ
Gången du sov: i natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: urminnes tider (nångång 2002)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0