aajuste


ni vet när man har riktigt ont på ett ställe när man vaknat upp efter en rätt livad natt. de hände mig i sördags.
så imorse upptäckte jag FETTASTE blåmärket på stället där jag haft ont sen i söndags morse. grejen är att lördags kvällen slutade ändå relativt tidigt och jag menar ,jag dansande, men inte med övre delen av mitt lår?! jag tycker de är rätt rimligt att man får blåmärken efter slagsmål, konserter, bad osv men efter att ha gungat med kroppen fram och tillbaka och rört sig i myrsteg i en cirkel på 50x50 cm under högst en timma? då börjar man ju undra.. några som däremot borde ha blåmärken är Jocke, Danne och Jim efter deras vilda böghögar, jag säger då de.

Anledningen till att de blev livat i lördags var för att ingen mindre än Jocke fyllde 21 och Sara och han bjöd in folk för att fira med paj, chips och en rad tillbehör. Anna, Nattiz och jag tänkte att vi skulle slå till och köpa nåt passande till den nyblivna 21 årngen, men när anna och jag kom till eskilstuna var hemköp stängt och ica skulle vi inte hinna bort till. Så vi tog oss till 12:an sökte igenom våra väskor på vägen dit, för att hitta något litet som vi kunde ge 21-åringen lite halvt seriöst. inget passade, även om vi hittade bra mycket knasiga grejor i våra väskor. som tur var hade pizzerian/kiosken öppet så vi slantade ihop 12 kronor och slängde ut de på ett "what's the deal" kort och stavade nästan våra namn rätt, riktigt charmigt blev det trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0