ansikte bok

ibland är facebook så himla bra att jag skrattar inombords, då snackar vi BRA grejer
som quizen som talar om änns gömda sanningar
att jag är en man
skulle jag vara någon i vänner så blir det med stor sannorlikhet Chandler
när det gäller That 70´s show är jag Erik
snackar vi svenskar så blev jag utan tvean Johan Glans
och musikartist blev jag han som sjunger low low low, vilket mest gör mig upprörd än förvånad..
Eller som när Lisa hör av sig och jag blir varm och ledsen på samma gång eller som när min syster skickar förslag om grupper jag borde gå med i som "använd blinkers för fan!" vilket mest tyder på att hon tycker att ´jag ska dela med mig av mina aggritioner, eller när man får se helt oväntade sidor från personer och blir taggad på de mest konstiga bilderna. sånt bidrar facebook, denna populära community sajt med. fler borde hylla facebook, helt sant, hade det inte varit för facbook så hade jag nog aldrig fått så roligt ( ni kan ju läsa mellan raderna och urskilja ironin) fast egentligen så är de ju rätt bra, för i påsk ska jag träffa en utav mina bästa vänner som även bär samma namn som jag, fest hennes efternamn är annorlunda, och detta tack vare FACEBOOOOKEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0