"jäkla brud!"


min mamma lekte fotograf i lördags och fotade mig och min syster

Micke var inte så fruktansvärt glad när han hörde att jag var hemma istället för i skolan, när han själv satt och väntade på mig " jäkla brud!" och hot körde han med! de är väl bäst att jag pallrar mig till skolan på onsdag iallafall och slutar upp med 2 cool 4 school attityden. fast jag åkte in till journalistiken imorse plus jag mötte musikalgänget som numera hänger borta på statsteatern, efter att jag lånet 40000 böcker om Günther Wallraff som vägde 13000 ton var,men jag tog bussen hem.

jag tänkte snart hämta upp en tårta och slå in presenter för min mamma blir 49 jordvarv idag, GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0