music is my boyfriend



Idag vare dax att bege sig till stadsteatern för att kolla musikalen alá Ringo, som var över förväntan. alla var SJUKT duktiga och de var galet roligt att se.
jag tog ett gäng bilder, men batteriet tog slut så de laddas nu, ni får väl helt enkelt se dom senare.
efter att ha gått med mina inlägg hela dan så kom jag hem med värdens värk i fötterna och benen så jag slängde ur dom ur skorna och slank bort till kören för att traggla igenom låtarna vi ska köra i Budapest. efter de var det tydligen tjejkväll i präntarn, och eftersom de var 25% på allt från och med 19.oo så drog jag fia, pierre och andreas dit. de bjöds på "modevisning" och utbudet på lindex var inget att hurra för. hursomhaver skrev vi upp oss på Balanze intresseanmälan, eftersom tjejen var så grymt på. känns helt värdelöst eftersom de inte finns en chans att jag betalar 1400 för att röra på fläsket en månad, tacka vetja 15 spänn för att simma i badhuset, det ska jag ta och göra imorgon hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0