spring is my boyfriend

ärlighet:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? en och en halv
Vad tycker du om kärlek? konstigt
När kramade du någon sist? idag juu
Saknar du någon speciell person? jorå
Har du svårt för att bli kär? mycket och oftast förrsent
Är du singel? jo, och visst är de ett jävligt lamt ord, de borde typ heta cooling eller självständig..istället!
När fick du senast en komplimang? carro frågade om jag klippt mig
Har du hånglat med någon av samma kön? naae

har du någonsin:
Varit medvetslös: svimmat
Hånglat med fler än 50 pers: nee men jag ska göra innan jag dör
Gjort något riktigt dumt? jo
Gjort något du verkligen ångrar? jo
Varit nykter på nyårsafton? jo
Åkt ambulans? jo
Gjort nåt olagligt? jag snodde pennor när jag gick på Asken
Blivit polisanmäld? naee
Slagit ner någon? jo fast inte på blodigt allvar
Skämts över dina föräldrar? jo
Skämts över dig själv? jo
Sagt jag älskar dig och menat det? jo
Tar du droger? vad är droger?
Vilka kläder sover du i? skjortor
Varit kär? nån gång
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? jo hohoho
Är du ensam nu? naee
Vill du gifta dig? jo fast de är så nedrans dyrt!
Vill du ha barn? jo utan smärta

senaste person som:
Sov i din säng: min syster
Du fick ett SMS av: micke tror jag
Såg dig gråta? mamma
Fick dig att gråta? det börjar på k och slutar på t
Du gick på bio med? minns inte
Skällde på dig? troligen Ludde?

de senaste 48 timmarna har du:
Gråtit? jo
Kramat någon? jo!:)
Pussat någon? nae
Köpt någonting? jo
Sjungit? ojo
Saknat någon? jorå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0