this weather is NOT my boyfriend


i torsdags tuggade jag på ett äpple och hade vårkänslor för en sekund.

när jag och pierre åkte tåget hem kom snön. sen gick det utför jag fick sendrag var fjärde sekund när jag simmade, de gick trögt att simma och jag frös hela tiden så jag och pierre lekte med badsakerna hela tiden, sen stod jag och tjuvlyssnade på världens sötaste tjej i omklädningsrummet.
lilltjejen - nummret på mitt skåp betyder att jag är tjej
mamman - nee de är bara ditt skåp nummer

sen traskade jag hem åt upp i stort sett resten av chokladbollarna , tacos och lite mer choklad. så hade jag tänkt kolla på nån bra film, typ köra elvis marathon med mina nu 2 elvisfilmer, men de är tydligen Let's dance final som min mamma promt måste sitta fastklistrad framför, tur för mig att jag kan planera inför nästa onsdag istället då.
ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0