vecka 13

eftersom jag har haft dödligt tråkigt idag så tänkte jag skriva av mig lite och sen eventuellt göra nåt vettigt.
såhör tänkte jag, jag börjar med att skriva ett ord på A och slutar med ett på Ö, enligt alfabetet, med vad skom skett i mitt händelserika liv vecka 13, de skulle ju kunna bli intressant, eller..

Alltför mycket godis
Badat
Cyklandes människor som gjort mig avundsjuka
Druckigt smoothie nästan varje morgon
Efterlängtade pengar har kommit hem
Faktiskt har jag sagt mycket
Gått med fotinläggen en hel dag
Hahaha lätt det i torsdags mellan 13.oo och 15.3o
Inte följt med på Fever ray
Jagat en buss
Kollat dödligt mycket på teven
Lyssnat på Disco musik
Missat att lämna in Islam
Nickat till under bussfärdar
Orkat äta 4 chokladbollar på mindre än en kvart
Proppat i mig pizza
Queenlyssnande
Reagerat
på kylan
Stundtals önskat att det var sommar
Tröstköpt godis
Unnat mig biljetter
Viktiga telefonsamtal
Www sidorna har jag hängt alldeles för mycket på
Xtra mycket ost nästan varje dag
Young folks har jag sjungit på
Zebra klänningen jag såg någonstans, vill jag ha
Återanvänt massa saltåkvarn flaskor
Älskat att sova
Önskat att jag var någon annan för en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0