waisted



jag har en tillfälig mobil mobil just nu, men har nästan inga av dom gamla nummrena kvar så de vorre toppen om ni kunde skicka dom som hemligt medelande på bdb eller facebook eller nåt trevligt ställe eftersom jag inte vill lägga ut numret här, man vet aldrig vad de är för snuskisar som läser! på tal om snusk så har jag nästan käkat en hel chips påse idag och nästan är så att de typ var tio chips kvar, de är riktigt snusk, så egentligen borde jag ut och springa nu, men vetni, de får bli nån annan gång, typ nästa vecka då jag för en gång skull ska köra igång mitt nyttiga liv, eller nåt.. jag och liselotte tänkte iallafall fortsätta med våra promenader. kollade på walk the line förut så nu har jag time is waisted på hjärnan, men den är så svängig så de gör inget, jag vill dansa!
och så vill jag dricka riktigt mycket öl, stark öl, stark så de bränner i halsen så man ångrar att man slösade så mycket pengar på så mycket smärta, så vill jag hoppa tills fötterna inte känner att de nuddar marken, så vill jag helst av allt ha min mobil så jag kan smsa om ingenting. Jag tror aldrig förut jag har saknat att smsa folk , men i dessa mobil lösa tider så har jag fått nåt slags sms kall, nästan hetsigt mycket. som typ när jag ser linn i skolan och bara vill smsa hur mycket jag vill klösa henne på ryggen, eller smsa pierre om alla kör grejer som jag aldrig minns eller ellas och mina onödiga sms om hur gärna vi vill slippa skolan och önskar at vi kunde dansa på debaser eller max och mina mitt-i-natten sms om hur bra det är att vara singel eller när fländärs skickar "vad är skillnaden mellan en korumpa occh en brevlåda" sms och jag bara vill proppa in en anabola muffin i hennes mun och säga, den har jag inte hört 100 gånger, sånt saknar jag med min mobil. så kunde man ju ringa med den också.

Kommentarer
Postat av: Linzan

nu vet jag det!

grr

<3

2009-03-07 @ 23:05:35
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/
Postat av: Typ Hemlig!

Gissa vem jag är: 0735408709



phmg :D



Jag är anonym.

2009-03-08 @ 02:55:41
Postat av: Pierre

hehehe 0700449015

2009-03-08 @ 10:20:31
URL: http://pierrefredriksson.blogspot.com/
Postat av: fländärs

hahaha du är för bäst alltså. älskar dig britt!

2009-03-08 @ 19:07:28
Postat av: britty

duuuw ääääär!!!<3

2009-03-10 @ 14:14:29
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0