Living is easy with eyes closed




Vilken svordom använder du mest?

va fan

Om du skulle vinna miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
en lägenhet och kläder

Har någon någonsin kallat dig lat?
sant

Tittade du på tecknat när du var liten?
självklart

Hur många syskon har du?
1 riktigt och 4 oäkta

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
om jag kunde skulle jag ta i öronen, men mina öron tycks inte fungera för sånt

Vad har du för väder just nu?
strålande

Vad åt du till middag senast?
tacos

Kan du vissla?
Hyfsat


Vilken film kan du alla replikerna till?
Dirty dancing

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4

Läser du för skojs skull?
Ja


Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop for president!


Har du en blogg?
det kan man säga


Vilket är ditt favoritämne?
just nu är jag inte så stort fan av något


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"de finns de som har det värre"


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Har varit vegetarian i tre år


Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
jag tycker Alfons är coolt eller Elvis


Har du åkt moped någon gång?
jag har endast blivit skjusad på en


Vad lyssnar du på nu?
strawberry fields (beatles)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0