nu är sommarn här i purpur vågor



ja, jag tycker det är underhållande att ta bilder på mig själv och att avgöra av besökarstatistiken, så finns det folk som på något sätt behagas av att ta del av mitt liv. Idag kan jag exempelvis berätta att jag trodde de skulle vara rena ramma sommarvädret ute, men ack så fel, istället trodde jag att jag skulle frysa till is när jag väntade på bussen. och när jag och micke satt vi tåget trodde vi nästan att vi skulle blåsa om kul. tur i oruren mötte jag Emelie från kören på tåget, så hon skjutsade mig till kulturskolan, eftersom de är SÅÅ långt att gå. på tal om att gå så tänker jag inte göra det på evigheter, för jag har körkort, de kunde inte vara skönare, just därför jag flaggar med det, SKÖNT var ordet. det enda jag har kvar att göra av min tid på eskil är ett 4 sidigt långt arbete och renskriva några frågor, men vad gör det om hundra år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0