that's not my name!

VEM VET?
__min pappa vet otroligt mycket
FRÄMLING, VAD DÖLJER DU FÖR MIG?
__vid onyktert tillstånd -inget!
VEM SKA JAG TRO PÅ?
__sanningen, vad nu den är
VEM ÄR DU, VEM ÄR JAG?
__Lisa med ett finskt efternamn, vem du är kan inte jag svara på.
VEM TÄNDER STJÄRNORNA?
__jag ska säga till när jag hittat strömbrytaren
VEM ORKAR VA HIP?
__de som inte är ohip
VARFÖR FÅR JAG INTE PÅ MIG DINA BLÅJEANS?
__troligen behöver du nya
VILL NI SE EN STJÄRNA?
__ja dom är ju alltid mysiga att ligga och titta på
NU ÄR VI HÄR! NU ÄR VI HÄR! NU ÄR VI HÄR! VAR ÄR VI?
__i min smuliga säng
SKA VI GÅ HEM TILL MIG ELLER HEM TILL DIG?
__borta bra men hemma bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0