You say you want a revolution!





för några helger sen var de ju strålande väder, då hängde jag med min syster i solen och när vi frös gick vi in och umgick s med katterna tills de gick hål på strumbyxorna.

idag var det andra bullar, först sol, sen regn, sol, regn, sol och påväg till stationen var det både sol och regn. Innan vi gick mot tåget tog micke och jag en sväng förbi datasalen, det gjorde både mickes och min dag när vi läste mejlet som han fått på groupwise, en tjej i ettan som har en crush på honom, och vill ta en fika. väl hemma kollade jag igenom hela skolakatalogen efter tjejen, det visade sig att hon går IB ettan, rätt knasigt. På tal om micke så har han fribiljetter till Miss Li nästa onsdag, hade jag inte varit i östeuropa hade jag vart där, rätt otur.

Kommentarer
Postat av: en sjukt hemlig anna

lisa! lisa! lisa!

du, jag är lite Undercover. så skulle du kunna ta bort länken till min blogg här äru gullig? x)

2009-05-11 @ 23:03:02
Postat av: lisa!lisa!lisa!

den är borta med vinden nu serru!

2009-05-12 @ 12:49:47
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0