arvika som vi minns de


Sara, Jag och Liselotte innan bob hund

fleet foxes, mums

Daniel och jag efter att ha hoppat i x antal vattenpölar sista dagen.

micke och jag svettades i något som kändes som 800 grader innan Anna sjöng oss tårögda

Sara spelade Edward Violet låtar i ösregn

så hoppade Daniel och jag i vad som kändes som ett badkar, men de måste varit svergies varmaste sjö

så sjöng vi natten lång,  och de spelades på 20kr gitarren, tamburinen tappade vi bort efter att ha kört tamburine man, så lurade vi sara att hon rökt joint, satt i funkstugan till 4 då Sara och Pontus tröttnade, så jag och Daniel gick till omklädningsrummet, försökte värma oss, men den sena sommarkvällen fick de att kännas som minusgrader, jag tror jag somnade en stund, så rymde vi fort iväg till campen när några tjejer dök upp, vaknade 500 kronor fattigare och Daniels plånbok var borta. Så vi slängde i oss gratismat, for till station och spelade poker under den typ 5 timmar långa tågresan hem. Jag minns de som de vorre igår. men de känns som de gått en evighet. de varade en vecka men kändes som månader, så mycket hände. Pontus mejlade Richard i söndags så troligtvis blir de samma gäng nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0