circle of life


ett smakprov från gasquen i onsdags

är frusen, hungrig och sketatrött. Har tillbringat dagen med att storyboarda, intervjua och filma. satte igång vid 9 för att vi är så överambitösa. Så efter 3 timmar stod jag och Gustav inte ut så vi gick och käkade Buffe, medan Ulrika jobbade lite halvt ihjäl sig. som tur var hade hon bilen med sig, så vi tog den ner till centrum filmade ihop lite material, eftersom jag skrattade mig igenom de flesta intervjuerna så blev de överdrivet mycket tid.men vad gör de om 100 år? 
Nu har jag sagt upp mitt boende här ute. så om jag inte hittar ett boende inom två månader är jag bostadslös. men nu ska vi inte vara sådanna, klart jag hittar nåt. säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0