hollywood


Onsdan när Micke var i stan, saknart!

brudN i Filips pjucks


extra klementinfyllning

ännu mera av Ullisens highlife bilder, lär komma fler från cirkus gasquen igår.
Som för övrigt var värdast på länge. Vi drog igång hemma hos Mian typ 17 så flydde vi till gasquen till 18 och fyllde magarna, körde lambo och så svettades jag mest i min pälsväst. Så cyklade vi till ML pimlade och drog till Bolmens, var där några timmar, så dumpades folk av medan vi knallade till kåren, jag var segast 60% av kvällen, fram tills att vi mötte helsköna människor. så stängde dom vid 3 och då fick Ullis och jag en rundvandring i Halmstad, väl hemma hos henne slocknade vi på 10 och fråga mig inte vad klockan var då. inte helgoast att vakna åtta imorse, lånade till mig kläder och mötte upp Gustav för att få nåt vettigt gjort. kom hem trött som satan för typ 2 timmar sen, har tömt min kyl och dammsugigt. nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0