och vi dansar och du har så mjuka läppar


var ett tag sen jag laddade upp egna bilder, här kommer en hög mobilkamerabilder från senaste tiden. som denna på Mickes "hela" glasögon

eller när han gjorde ett försök att bli mig

och så den dagen som Frida söp i skolan, illa!

så den helgen jag var hemma i ett karuselltfyllt Strängnäs

och så lite promenadbilder

Hanna banana och Filip steckte till ordentligt igår.

Ännu en söndag då man inte känner sig alltför pigg, men de gör inget för gårdagen smakade riktigt gott. Startades för fulla rullar hos Mian där de skålades och plöjdes spotifylistor, tror jag och Adam borde börja jobba med sånt faktiskt så haja var vi på att få folket att svänga för fullt. Så fyllde vi en taxi bort till Nathalie,  efter några timmar styrde vi spåren mot stan, bockade av corner, bulls och avslutade på mårtens. och där var allt bara så himla fint, dom spelade håkan och hade öppet till 4, så sjöng vi oss hem i natten. Vi vaknade upp ett idag,eller ja två egentligen, idag inte alltför pigga. men fint vare allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0