Halmstad

sitter just nu på bussen mot göterborg. Jag har väl sovit i ungefär en timma, vaknade av att jag nästan låg över min  bussgranne, så jag hittade ett tomt sätte när vi stannande i örebro, så istället hamnar jag bakom en algrensbilar ätande man som inte vet hur man stänger munnen när man äter, illa! verkar som hans påse är slut nu iallafall så jag kan ta och fokusera på normativa teorier, highlife..
De är så underbart vackert väder ute, så hade jag varit i Halmstad hade jag plockat på mig ett gäng goingaroch dragit till Östra stranden, förstår ni underbart, en höstdag på en strand med ett gäng goingar.
Gårdagen skulle kunna sammanfattas mat. Jag for upp vid tio och pappa hämtade mig så gick han och jag en sväng med Ludde. sen åt vi massa frukost och naturgodis samtidigt som vi kollade på Yes Man. Vi kollade inte klart på den utan for till Mummi och Vaari, där även Tore, Goliat och LINN! var. känns som de var en evighet sen vi sist sågs, fast egentligen är de ungefär 2 månader, vilket skulle kunna vara en evighet med tanke på hur beroende jag är av den kvinnan! Hursom haver Mummi hade lagat galet god mat och galet mycket. åt tills de kändes som syret i min kropp tog slut så jag höll på att somna. Så i bilen hem slocknade jag och väl i Strängnäs kom Sara och Benny förbi för middag på kvällen. och så kollade mamma och jag såklart på ensam mamma söker med en chipsskål i handen.
känns som de skulle passa med ett snipp snapp snutt nu eller nåt, men inte de. nu ska de pluggas kanske.


Kommentarer
Postat av: förar'n

LOVE YOU DARLING!<3

2009-10-12 @ 21:45:04
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/
Postat av: gasar'n

pussiråååh

2009-10-13 @ 09:45:38
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0