nothing could keep med from my holly, my holiday

lyssnar på parken, "jag är så vilsen, lisa". minns när jag vaktade på deras spelning under Arvika.
om en månad flyttar jag och om en timma ska jag dra mig ner mot stan, älskar denhär stan, älskar allt som har med den att göra, skiter i att jag är 19 och att åldersgränserna suger en del, jag älskar att vi ska lga mat ikväll, jag älskar att jag ska få se calle sjunga en las vegas-tema låt ikväll, jag älskar att vi troligtvis kommer dansa på mårtens, jag älskar att jag inte vet var jag ska sova, jag älskar att jag om en månad för en gång skull kan ta mig hem efter en utekväll, jag älskar att i jul är vi "lediga" i nästan en månad, jag älskar ganska mycket som ni märker.


Kommentarer
Postat av: DIN, BARA DIN

Jag älskar också ganska många saker, och nåt av det jag älskar allra allra mest, är dig!

2009-10-31 @ 17:30:49
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0