On the corner it's a bank we shared in photographs


imorgon får vi pengar och ingen kan vara gladare än jag för de!

så flög den här dan förbi. förutom att vara nostalgisk över arvika, tog jag en raskt promenad för att hämta min cykel nere vid sannarp. så pluggade jag lite, pratade överdivet långa samtal i telefon, kokade sönder makaroner, tvättade massa massa, facebookade massa massa och så gjorde jag väl en massa mer ovesäntligt. anledningen till att jag ens postar ett inlägg är att de var sånt underbart höstväder, ville skrika av glädje när jag gick i den uunderbara luften. och så vill jag ha jul, Natalie sa nåt om att de vlir dåligt med saffran i år och de lätt inget vidare i mina öron med tanke på att jag i stort sett lever på lussebullar den mörkare delen av året.
och så ha filmreportagen laddats upp. måste ju erkänna att de inte känns helt okej att höra sin röst och se sig på film, speciellt inte när håret ser ut soom ett helvete och jag låter som en dryg 15 åring. men vad gör de om hundra år, nu vill jag bara ha fredag så att X kan ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0