"snygga"



en kväll hos sabina + ullis födelsedag, de är Smedbergs bilder. Igår var mysigaste kvällen till en början. efter att jag och Mian myst hemma hos henne for vi stegen mot Smedberg. Så tillbringades tiden där med Ullis, Sabina och så dök Eddie, Hanna och Liselotte upp en stund, sen tralade vi ner på stan, så blev de onödigt komplicerat så några av oss drog till Bulls och hängde bland härliga människor, när dom stängde drog vi förbi mcdonalds där de blev ännu mer komplicerat, så jag och Mian traskade hem till henne och sov som små barn tills Smedberg kom förbi och livade upp oss. Just nu sitter jag och mumsar på singoalla kakor som jag och Mian fyndade för 5 rikstaler på hemköp. det ni. ikväll blire bakisbio, sweet, som Filip skulle säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0