strängnäs

så då har de avklarats två hela dagar häruppe. I torsdags när jag kom fram runt 19, slank vi in en snabbis på ateljen, de har blivit hur fint som helst! Så åkte jag hem till mamma åt en massa godsaker och sov sen helt underbart skönt. så fredan for vi ner på stan inhandlade nödvendigheter som jag tar md mig ner, så lunchade Fia, Johan ,jag och Pierre strängnäs pizza. så upptäkte vi att de redan börjat ställa upp stånd inför marknaden, så vi köpte lite cocosbollar innan vi kramades och skildes åt ännu en gång. känns inte helt okej att inte veta när vi ses nästa gång. För Johan dra till Karlskoga och ut på fältet där. Pierre rycker in i Stockholm nästa vecka och Fia jobbar jobbar och jobbar. Hur som haver jag drog hem och bytte om för sen vankades de middag för mig, mamma, Sara och Sandra i Eskilstuna. Beirut såklart, har ine ätit så mycket mat på månader, riktigt riktigt värt. så tillbaka till Strängnäs mötte jag upp Ella, så vi drog till sju rum och kök och pimplade. sen mötte vi upp Arvid i kylan, han skjutsade hem mig de 100 meterna som kvarstod, ni vet folk som har körkort är helt förälskade i att visa sin skills. så somnade jag gott även i natt eller ja imorse blev de ju. så idag drar marknaden igång, så de blir inget stockholms visit för min del. men vad gör de om 100 år? snart kommer iallafall Sara, Benny, Janne och Birgit, då blire marknadsfrukost, sen ska jag göra stan med diverse goingar.

ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0