there´s no stop in me

Jag har insett att min senaste kyss: inte var något speciellt
Jag lyssnar på: Regina Spector
Jag pratar: inte just nu.
Jag tycker om: mycket och många
Jag avskyr när folk: inte har någon egen självuppfattning
Min bästa vän är: bäst på alla sätt
Min första vän hette: Pani
Kärlek är: fint
När jag borstar tänderna: njuter jag från tårna
När jag lagar mat: så blir de oftast nåt som går fort att göra
Jag tänder på: läppar och ögon
Det sexigaste yrket är: musiker
Det är charmigt när: man är egen
Jag är rädd för: mördare, isbjörnar, ormar, krokodiller osv.
Den värsta känslan är: otillräcklighet
Den bästa känslan är: fullkomlig lycka
Jag är bäst på: att skratta
Jag är sämst på: att vara ensam.
Om jag va ett djur skulle jag vara: nåt mäktigt
Om jag va en insekt skulle jag vara: inte en trollslända iaf, de lever bara ett dygn
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en motorsåg
Jag kommer alltid att vara: galen i Elvis
Det finaste som finns är: gemenskap
I sommar: har jag haft de helt fantastiskt
Sist jag grät var: i onsdags skulle jag tro
Jag kan: hela don't stop me now, utantill
Jag kan inte: hjula
När jag vill tänka går jag: in i duschen
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka blev de idag
Min mobiltelefon är: blå
När jag vaknar på morgonen: hoppas jag alltid att jagkan snooza längre än vad jag kan
Innan jag går och lägger mig: sätter jag oftast igånt teven och somnar till den
Just nu tänker jag på att: jag borde levt under 60-talet
Idag har jag: gått på marknaden och träffat göött folk
Ikväll ska jag: njuta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0