Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din



I torsdags satt jag ensam i min soffa och njöt av ledigheten, så hör jag hur någon låser upp dörren och in kommer Gustav, när han upptäcker att jag är hemma, suckar han, för in något bakom ryggen och tar sig mot min frys där han lägger in något.
"Jag trodde ju inte du var hemma.. Öppna frysen när jag gått!" säger han och går, så jag rusar mot frysen när han gått och finner till min lycka en Ben & Jerrys Strawberry Cheesecake och en lapp med texten som ni kan läsa ovan (söt och sliskig är mitt smeknamn på Gustav).
Så sprang jag ner till honom och vi kollade på Aladin och avnjöt kanske världshistoriens godaste glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0