09



Bilderna är tagna för nästan exakt ett år sen, då jag var smal, arton och oskyldig. Vi skulle till Debaser och jag slog vad om att jag skulle röka upp mitt sista paket cigg. Henrik och jag delade den sista, för jag tyckte det kändes bättre. Jag har aldrig haft så ont i magen som den natten och varje gång jag passerar slussen och debaser tänker jag tillbaks på den natten. Jag hittade bodyn som jag hade den kvällen idag och tänkte vara lite nostalgisk och använda den ikväll.
Det vore nog bäst om jag duschade nu, för om 2 ½ timma ska det lagas mat hos Sabina och senare blir det 3 rätters innan Helsingborgspojkarna joinar. Smedan och jag fixade ihop en spotify lista som ska slitas ut ikväll.
Det känns som det kommer bli fint precis som förra året, då jag istället var i Stockholm, hade ätit riskakor hela dan iklädd bodyn och rökte upp mitt sista paket red label med Henrik i kylan utanför debaser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0