bamalam

goomorgon babes!
eller morgon och morgon, jag slog upp ögonen vid 9. För att då ta mig ut i kylan med Smedisen, vi tog en timmas promenad bland Halmstads gator och hörn, kom hom för nån timma sen, helt genom frusen. Det sista jag vill är att gå ut igen. dööööööööööööör av denna kyla. Det borde väl ta och gå mot varmare tidet nu eller? Men jag räknar ner tills jag drar till Afrika, kan inte sitta finare.
Kom precis på att jag måste ta mig ut idag för att pina igenom ett seminare i skolan. Tusan vad negativt detta blev. Igår var iallfall en fin dag. Smedan och jagg spanderade 4 timmar på mezzo, så simmade vi och bastade, kände mig genom frisk efteråt.
Är för övrigt rätt sugen på att tjacka en lägenhet, men de lär dröja, så ag nöjer mig med att besöka alla möjliga inredningsajter så länge och planera, kan ju tyckas onödigt när jag inte ens har nån på G, men det skiter jag i. Då växer iallfall hopp. Tror förresten att nästa vecka kommer bli grym, säger inte varför, men ni lär ju märka.

adiooos, skaka loss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0