bar

skulle trycka på min facebook länk bland favoriterna, så tryckte jag tydligen på blogg.se istället, så hamnade jag här. Jag , Smedan, Kim med vän slog oss ner på Mezzo en stund nu på "morgonen", efter att jag gjort 4 mezzo besök denna vecka känns det som mitt andra hem. Och efter alla våra mezzo fikor så känner såklart personalen igen oss igår fick vi höra : " Ni vet att vi har dagens också, ni är ju här så ofta så jag måste ju tipsa om mer än bara våra foccacia" och när vi även idag tog en varsin foccacia, kommer en av de som jobbar där ut med mackorna och säger med glimten i ögat
 " pratade inte vi om det här igår tjejer, ni måste ju variera er"
så svarar jag : "men ni hade ju inte den pastan jag ville ha"
och han svarar " då ska jag göra den speciellt åt dig nästa gång ni kommer"
Dvs. på måndag blir det pasta för min del.

Så killade vi därifrån och in på hemköp och shoppade på oss, för ikväll ska det ostas och vinas. 
detta var nog det mest ointressanta inlägget på länge, meene sånt är livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0