do it, like they do it on discovery channel

Jag har insett att min senaste kyss: smakade öl
Jag lyssnar på: Billjudet 2 fast 2 furious
Jag pratar: inte just nu.
Jag tycker om: mycket och många
Jag avskyr när folk: inte har någon egen självuppfattning
Min bästa vän är: bäst på alla sätt
Min första vän hette: Pani
Kärlek är: en bristvara
När jag borstar tänderna: njuter jag från tårna
När jag lagar mat: ska det gå snabbt
Jag tänder på: ögon, läppar, humor och hår
Det sexigaste yrket är: musiker
Det är charmigt när: man är egen
Jag är rädd för: en del
Den värsta känslan är: otillräcklighet
Den bästa känslan är: fullkomlig lycka
Jag är bäst på: att skratta
Jag är sämst på: att vara ensam.
Om jag va ett djur skulle jag vara: nåt mäktigt, typ en björn
Om jag va en insekt skulle jag vara: inte en trollslända iallafall, de lever bara ett dygn
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: motorsåg
Jag kommer alltid att vara: galen i Elvis
Det finaste som finns är: gemenskap
I sommar: ska jag fanimej njuta frånn tårna
Sist jag grät var: gråter så fort jag går ut, mina tårkanaler fixar inte kylan
Jag kan: hela don't stop me now, utantill
Jag kan inte: hjula
När jag vill tänka går jag: in i duschen
När jag bakar så bakar jag: oftast blir det bara smet, älskar smeten till allt!
Innan jag går och lägger mig: sätter jag igång teven, somnar lättast av den på
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0