Foundations

Sådär ja! Var väl ett tag sen jag skrev, hursomhelst, i helgen kom mamsen ner till Hstd en sväng och så på lördan hängde jag med brudsen ut en sväng, det var jäkligt spexigt. Så igår joinade jag mamma hem till Stränkan, så jag är alltså hemma och de kunde inte varit skönare, förrutom att skriva en sjuhelvetes tenta ska jag njuta, satt i 3 timmar i sträk och skrev idag, fick egentligen inte ut nåt vettigt, menneh. Så tog jag en tripp till Eskilstuna och överaskade M&V, åt god mat, sen for jag till pappsen och chillade mest. Nu sitter jag mest och fördriver tiden på ingenting, vill mest att de ska bli fredag och att klockan ska bli efter tolv så att jag kan lägga tentan bakom mig och få lite frihet innan nästa kurs drar igång på måndag.
Imorgon blir det ännu en tripp till Eskilstuna, ska kram på Linnzie som kom från Gambia i natt och joina ett gäng brudar i Ateljén.
Och på fredag blir det Liselott förbövelen. På fredag har jag planerat en Stockholms tripp, får se hur det blir med den saken, men på lördag ska jag helt klart dit och till Eskilstuna såklart.
Ni har väla inte glömt Ullis och min vackra blogg fhalmstadf-yllehundar.blogspot.com, heter sen så fint.gör ett besök, du kommer inte ångra dig,nej nu ska jag lägga mig i mina sköna säng här hemma, det sitter inte fel hörni!


puss och sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0