mouthwash


Larsson har redigerat bilden.

klockan slog precis om till 15.00. Jag måste erkänna att jag hunnit med rätt mycket sen jag kom tillbaks till Halmstan igår. Gjort en inspirationsväg, läst de 6:e kapitlet i Mosco, catchat upp med brudsen, både en sväng hos Ullis igår och fika på Mezzo idag, okej de kanske inte var så jäkla mycket som det kändes som. Men det behövde göras nu innan Micke kommer ikväll. Ska hinna läsa två kapitel till i Mosco tänkte jag och göra lite annat vettigt som att diska.  Hade ju egentligen ingen nödvändigt att skriva mer än att de faktiskt känns riktigt gött att vara tillbaks i Halmstad, trots att de var finare än finast att vara hemma ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0