20100210



det är absolut inte nånstans min dag i dag. Denna vecka kan skjuta sig i huvudet. Nästan, jag vet att jag är den mest negativa människan på denna jord, och förlåt men du behöver faktiskt inte läsa, men däremot måste jag skriva av mig. Jag orkar inte svara när folk ringer. Pallar inte kolla på teve, inte heller at öppna en enda kurslitteratur bok. Jag är så sjukt omotiverad och vill just nu bara vara hemma i Strängnäs, stå på abboreberget och skricka så det ekar över hela mälaren. Jag kan inte se något som positivt. Det hjälpte inte när jag sov en stund heller. Vaknade nästa ännu mer deppig. Jag vet inte ens varför jag skriver här, för det gör inget bättre, utan tvärtom känns det ännu mer värdelöst. Skulle kunna posta 1000000 inlägg om allt som stör mig, som gör mig ledsen, arg, irriterad, deppig osv. men vad är det lönt, jag orkar inte tänka på det, för blir bara ännu mera nego. Om det nu går. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är nog inte till nån tröst. men jag känner likadant just nu! vi får glömma våra bekymmer på lördag!

2010-03-10 @ 20:01:06
URL: http://hannajuliavictorias.blogg.se/
Postat av: Lisa

det är ju tröst att vi är vå som spyr på vardagen iallafall, på lördag röjer vi som tusan du:)

2010-03-10 @ 23:37:15
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0