kärlek ren som snö

klockan är tio och jag klev upp för ungefär 1 timma sen, efter att ha sovit i omkring 5 timmar. Ändå känner jag mig riktigt pigg, kollar nyhetsmorgon och packar det sista inför hemresan om en timma, på måndag vid denna tid är jag däremot varken i Halmstad eller Sörmland utan i Afrika, de kund einte sitta finare. Det var så grymt länge sen jag var på solsemester och bara flööt runt, så därför känns de extra skönt att komma iväg såhär under tenta tider.
Jag vet att jag för nån vecka sedan var helt deppig och funderade över vad jag egenligen skulle göra med mitt liv, jag kan bara meddela att jag är på banan igen, jag har hittat allt vad de gäller för motivation och inspiration. När jag kommer hem från Afrika ska jag sätta igång en del av projekten, varav ett är att inhandla möbler till MIN lägenhet, samt ta tag i att skriva ett reportage tillsammans med Hanna. Jag älskar när saker styr upp sig och de bankar lite extra i mitt hjärta. Solen skiner inte  än, men de gör inte så mycket när man ska spandera 6 timmar på ett tåg i detta avlånga land. Jag gräver ner mig i kurslitteratur och tänker lite på sånt och såna som gör livet värt att leva. Vi hörs la snart hörni!

aadios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0