produktiv

1.Startade morgonen med att trakasera Jessica på HFAB, efter ett långt samtal så kom vi fram till att hon hör av sig imorn.
2. Sen drog Ullis, Kim och jag till lockcenter i hopp om att Kim och jag kunde få ställa upp som hårmodeller, därmed gartis klippning och färgning, men icke.
3. Så hem och ner på stan en sväng igen med Ullis och Sabina, vädret skrek solglasögon, så jag köpte såklart ett par.
4. Så satt Ullis och jag och njöt av solen vid Nissan
5. Somnade en sväng i soffan
6. Drog bort mot Nyhem för att gå på renoveringsmöte med Smedan, vilket inte gav oss ett piss så vi drog till hemköp och köpte chips och gick hem till henne och gjorde mat.
7. Massa tevetittande senare drog jag hem och nu piggande jag helt plötsligt till. värdelöst.

Ungefär så har min "produktiva" Tisdag sett ut, imorgon blir det träning och plugg på schemat, så får jag reda på hur det blir med lägenheten, kom igen nu och håll alla era tummar för att jag får den.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0