when the weather is fine



spola tillbacka tiden 7 timmar, då jag vaknar, Smedan, Ullis  och jag tgar oss ut i solen vid 9. Traskar bort mot örjansvall hållet och går tills vi kommer till ett fält där vi fattar att vi inte kan fortsätta gå. Sen traskar vi tillbaka, en och en halvtimma senare är jag hemma, försöker hålla mig vaken, men somnar och vaknade för en halvtimma sen. Kunde inte känna mig piggare nu.
Igår vart en riktigt mysig dag. Vi startade igång med e mezzo fika i några timmar, sen drog vi runt på stan innan vi satte oss ute i solen på Espresso, sen knallade jag och Hanna till hemköp och köpte på oss Taco och kilade till henne, kollade den ena kärlekesfilmen efter den andra. Ullis joinade och vi började laga mat. Fortsatte med filmtitandet framåt midnatt. Så de blev inget Göteborg för min del, som det var tänkt, båe tåg och bussbiljetterna var way to dyra för min plånbok, med tanke på att de behöver sparas eftersom de bara är 14 dar kvar tills jag drar till kap verde. Kunde inte längta mer, iof är de ju varmt i denna del av landet, men jag vill ha färsk frukt, massage, en strand och 38 graders sol.
När jag ändå är igång och skriver vad som mer ser ut som en uppsats än ett inlägg, så kan jag tala om för er att ikväll ska det vinas 3 apor. Brudsen kommer hit innan vi drar ner och gör stan farlig. Men innan dess ska jag la hoppa upp ur soffan, käka lite och duscha mig fräsch, för det är banemej det sista jag är nu.
Nu får det vara nog på skrivandet.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0