you're my wonderwall

Godagens! Jag fattar inte hur man kan gå från att vilja gräva ner sig i underjorden och aldrig ta sig upp till att sväva på moln i det blå. Jag är så fruktansvärt lycklig och de känns inte som att något kan få mig på dåligt humör nu. Igår var hur som helst även det en lyckad kväll. Vi startade upp här innan vi for ut i natten, de blev både Bulls och Bond innan jag slagade gott, efter alldeles för lite sömn den senaste tiden. 
Om sisådär 4 timmar ska jag dra mig mot Halmstads norra del för att fira Fröken Hilström som fyller 21, sen är det tänkt att vi ska ut i natten och slira, japp det blir en tredagars för min del, kunde inte kännas bättre, med tanke på att jag inte kommer kunna utnyttja Halmstad utbyttet nästa helg, men däremot kommer jag stecka i värmen. Kunde inte se  i fram emot det mer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0