1177

Lovar du att vara ärlig? varför inte
Du heter: Lisa
Smeknamn: har en del
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hallelujah med Rufus Wainright
Vad tror folk om dig? de finns antgligen massa olika uppfattningar
Stämmer det? somsagt
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår
Vad säger du för att imponera på någon? gör inte sånt
Hur imponerar man på dig? man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? haha alldeles för ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " Vad gör du?^^"
Var bor du? Halmstad
Trivs du där: som fisken i vattnet
Äger du några Converse: jajemän
Brukar du bli för full: de är inte helt fel
Är du allergisk i mot något: tror jag är laktosintolerant
Har du haft sex idag: nix
Hur svarar du i mobilen: "hej de är lisa" , " halloj" eller "aa.."
Antal timmar sömn inatt: för få
Sov du ensam: jajemän
Brukar du komma i tid: ja faktiskt
När mår du bra: jag mår hur bra som helst
När blev du fotad senast: i söndags
Hur känner du dig nu: rastlös 
Vanligaste färg på dina kläder: svart svart svart
Vad tycker du om fötter: de är bra att ha dem
Vad saknar du: ett huvud utan huvudvärk
Hade du en bra kväll igår: absolut
Favoritdryck på morgonen: Välling
Rakar du benen: jajemän
När brukar du oftast gå och lägga dig: 00-01
Är du blyg?  de händer
Sysslar du med någon idrott: Smedan och jag ska komma igång att simma igen
Vill du hellre ha mail än brev: gillar telefoner
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: tredje
Har du spytt offentligt: har väl hänt
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha vill ni verkligen veta
Är du nöjd med ditt liv: ja de är jag
Är du bortskämd: beror på vem man frågar
Vad gör du i morgon: pluggar lite, äter lite och har de trevligt
hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? vill inte veta
Vad längtar du till? tills på onsdag 
Har du bra vänner och äkta vänskap? absolut!
Vad använder du för shampoo? sunsilk
Vad är det finaste du fått? vet ärligt talat inte
Hur gammal är du: 19
Tycker du om någon just nu: jag tycker om rätt många, men mitt hjärta bankar lite extra för någon
Om fem månader:  startar andra året igång
Du samlar på: är en hamstrare
Gröna eller röda äppeln: båda
Vem ringer du när du är arg/ledsen:Linn eller Mamma
Gillar du golf: har inte provat annat en minigolf
Vilken tid gick du upp idag: redan 8
Har du strumpor på dig nu: jajemen
Är det okej att gråta: varför inte
När grät du senast: förra onsdan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, slösa och skänka
Bär du glasögon eller linser: inget av de
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: självklart inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: som om jag har en bestämd tid
Vill du gifta dig: nån vacker dag, såklart
Vill du ha barn: ja , fast inte än på ett tag
Solar du ofta: nej en tvättäkta blekfis
Är du bra på att laga mat: sämst faktiskt
Hur vig är du: nae
Är du musikalisk? jag önskar jag va
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten, bobsaft eller vin
tror du på ett liv efter döden: stenhårt
Tycker du om sushi: jajemän
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja, inte bara för att jag är ledsen, utanför jag kan vara så lycklig.

Kommentarer
Postat av: Lohan

DARLING! kommer va världens gladaste bru' på torsdag!

2010-05-08 @ 20:39:36
Postat av: saknar Lohan

BAJBI! jag kommer va!

2010-05-09 @ 01:17:06
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0