Downtown

Några tecken på att fest blivit en alltför stor del av mitt liv
- när lördan är kommen börjar folk massattackera migom jag ska festa
- min alkoholtestprofil visade att jag är i Farligt-zonen
- jag hittade en vinettiket i min matta (ryamatta)
- de står två tomma vin bag-in -boxar i mitt sopputrymme
- i stort sett de enda bilderna som finns på min face-b är från fester

men de har de blivit ändring på denna helg, körde rakt igenom vitt. Dels för att de festades i onsdags, men också för att de kändes som de behövdes en pause inför mitt 20-årsfirande nästa helg. Kommer bli så fint att komma hem, äta massa, träffa massa och bara njuta av att inte behöva laga mat, diska eller köpa mat.
På onsdag kommer jag alltså hem till Södermaland och invarderar både Eskilstuna, Stockholm och Strängnäs under besöket, alla som är sugna på att festa, chilla, fika osv. hör av er!


Kommentarer
Postat av: fländärs

babe! jag vill fika med dig! <3

2010-05-10 @ 19:30:25
Postat av: Britt

klart vi ska fika!, vilken dag?<3

2010-05-10 @ 20:30:41
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: fländärs

jag vet inte!? när kan du?

2010-05-11 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0