Estrella

SISTA PERSON SOM...

-Sov i min säng:
  Gustav och Jag
-Fick mig att gråta: en persons kommentar
-Spenderade natten hemma hos mig: Gustaven
-Som jag gick till köpcentret med: köpcentret existerar inte
-Skrek åt mig: Deffinera skrek
-Skickade ett E-mail till mig: facebook
-Sa att han/hon skulle döda mig: haha minns inte


HAR JAG NÅGONSIN...

-Sagt "jag älskar dig" och verkligen menat det:
aa
-Drömt något jättekonstigt som hände nästa dag: ungefär
-Fått riktiga skuldkänslor för något jag gjort: aa
-Önskat att jag vore det motsatta könet: aa inte helt fel att glida på en räkmacka!
-Haft en fantasikompis: haha oja runt 6 års ålder hade jag en oexisterande Casper som vän
-Vad ska jag göra när jag gjort detta test: städa och duscha
-Vad var det sista jag åt: Yogurt, müsli och banan
-Sista filmen jag såg: Stulen lycka
-Sista rösten jag hörde: Gustavs
-Senaste gången jag lämnade Sverige: I mars i år
-Är jag kär: Absolut
-Motiv på min musmatta: har ingen faktiskt
-Värsta känslan:
otillräcklighet
-Det första jag tänkte på när jag vaknade imorse:
 Vad fan är de som droppar?
-Namnet på min framtida dotter: oj har massa förslag, typ moa, michelle, saga osv.
-Namnet på min framtida son: har massa förslag här med adam, pontus,melwin osv.
-Choklad eller vanilj: båda såklart
-Vilket jobb skulle jag välja om jag fick välja vilket som helst: ingen aning
-Högerhänt: aa
-Vad finns under min säng: lådor fyllda med grejor
-Hårfärg: Rött
-Ögonfärg: gråblågröna
-Längd: runt 170
-Glasögon:
nae
-Ålder: 19 , men 20 om 8 dagar!
-Syskon: stämmer
-Piercings: I ena örat
-Bästa kompis(ar): finns många fina
-Pojkvän/Flickvän:
En fin man
-Har jag varit kär i någon som jag aldrig kommer ha en chans på: haha Lisa 14 år var kär i allt
-Har jag gråtit över något som en av motsatt kön gjort: aa
-Någonsin älskat en nära vän: aaa
-Är jag ensam just nu: aa


FAVORIT...

-Rum i huset:
bor i en etta
-Typ av musik: rock, pop, indie, electro,synth
-Färg: svart funkar alltid


DEM SENASTE TIMMARNA HAR JAG....

-Gråtit: 
nej
-Köpt något: nae
-Blivit sjuk: nae
-Sjungit: mest nynnat
-Sagt "Jag älskar dig": nae
-Träffat någon ny: nae
-Pratat med någon: aa
-Haft ett seriöst samtal: nix
-Saknat någon: aa de har jag
-Kysst någon: oja
-Bråkat med föräldrarna: nae har inte ens pratat med dom
-Drömt om någon du inte kan vara med: nae
-Önskat att detta test var slut: är grymt chips sugen, de är väl mest de jag önskar mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0