last nite



ni skulle bara veta hur fin helg jag haft. Efter att jag avklarat tentan i torsdags, drog jag hem för att bara känna friheten, så hookade jag upp med fina mannen och vi drog hem till honom, gräddade våfflor och åt som bara vi kan.
På fredan var de dags att fira valborg, så jag njöt av god middag med fina människor, så kom Micke ner till Halmstan och var så underbar som bara han kan vara. 
Valborg resulterade tillslut i att det blev hemmafest hos Mian, där satt vi natten lång. Så var de bara jag , Micke, Gustav och Mian kvar vid 5 tiden och då kände vi att de var dags att ta oss hem, så på lördagen var vi trötta till tusen, så vi chillade loss hos Smedan, med Pizza och massa göttans.
Micke for hem och jag tog mig hem för att lensa min alkoholfyllda kyl ,efter förra helgens påfyllning av diverse gäster. Så skålades de innan vi for ut till Caféet och hade de mysans. Sen for jag hem till en varm famn och vaknade några timmar senare upp och tog mig ner till Picasso medan Gustav begav sig för att flytta det sista packet saker.
Några timmar tillbringades i Picasso, så vidare till Robert's för en chai.
Så köpte jag på mig lite blått toapapper på Netto, och Smedan och jag tog en sväng runt bland Halmstads gator och hörn, en varsin pizza tryckte vi i oss också. Så slank vi förbi en loppis, så nu är jag även 2 Vinylskivor rikare.

Imorgon åker Liselott till Paris och om 14 dagar passerar jag 20 strecket, jag är kär och solen skinner som aldrig för.
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0