Picasso


Picasso parken är precis som alla Picassos tavlor, ett mästerverk!


5 timmar har spanderats på skolan idag, sen simmade jag och Smedan, så passade vi såklart på att basta, när vi låg där inne och pratade strunt och sunt, så kände jag såndär riktigt sug efter Finland, längtar efter Lintoluoto något så fruktansvärt mycket.
En annan grej som jag funderar över lite då och då är hur jag ska möblera mitt rum, är så satans svårt hur man ska få ihop det med soffa, säng, matbord och teve och samtidigt ska de se bra ut.
Egentligen har jag inget vetigt att skriva som vanligt, längtar tills på onsdag då jag ska "Hem" och träffa alla fina sörmläningar.
På onsdan blir de till att åka hem med mamma och äta massa gott.
Torsdan ska jag hem till pappa för att fira min 20-årsdag med Tammi-släkten ,läängtar efter alla så otroligt!
Fredan ska mamsen och jag till Ikea och på kvällen vankas det Kristian Antilla spelning med fina människor
Lördan ska firas även den, då mamma ska fira våra födelsedagar ihop, dvs. att mammas släkt kommer upp.
Så på söndan fyller jag 20, vilket betyder hemfärd till Halmstad. jorååå längtar är ju förnamnet!

Kommentarer
Postat av: u

skaru inte skriva vem du snott bilderna av? hah? haaah?? :)

2010-05-10 @ 23:47:53
Postat av: L

okejrååååh

2010-05-11 @ 00:07:47
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: LOHAN

JAG OCKSÅ!

2010-05-11 @ 13:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0