jag har fumlat i mörkret, men i dig hitta jag ljuset



det är söndag och tentatider. Sitter och lyssnar på Daniel Adams-Ray och tänker tillbaka när han och Oskar Linnros släppte Mister Cool, minns när vi under klassresan i åttan eller om det var nian? Hursom, vi stod och röjde till Mister Cool och såklart Frondas Rulla fram. Fina tider.
Funderar lite över om jag ska läsa igenom de sidor jag fått ihop på tentan eller laga ihop en bot maot. När jag ändå är igång och velar lite så kan jag avslöja att jag velar över vad jag ska ta och göra med mitt hår, har färg hemma, men det existerar ännu ingen utväxt så de känns sjukt ovärt att färga det då. Så funderar jag såklart över om det är luggdags, det finns miljontals nackdelar och fårtal fördelar, men är ändå redo att överväga att införskaffa en pannskyddare. Jag har ju trots allt inte ändrat min frisyr på evigheter om vi bortser från färgen. Har inte gjort npgot drastisgt sedan page klippet i första ring på gymnasiet. Så drastigt tänkte jag ju i och för sig inte gå nu, vill såklart ha långt, ska växa tills jag liknar rapunsells brunetta syster typ.

Lagar ihop lite mat medan jag funderar vidare kring dessa världsnödvändiga saker.
(På TORSDAG kommer min käresta!!)


Kommentarer
Postat av: käresta

YEEEEES!!!!

2010-11-14 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0