Linser,Ost,Yougurt och lite Pastasås



Igår kom snön på riktigt så Gustav och jag passade på att göra snöänglar och puss den välkommen. Idag kändes det däremot vemodigt med snö, då en baota kamera skulle dras med till skolan i blixthalka och putssnö. Hursom haver så måste jag erkänna att jag älskar att den är här endå! Tog mig bort till Natilus även idag för några simm tag och så bastade jag såklart efter det.
Väl hemma gjorde jag ett försök att tömma kylskåpet på mat som ska ätas upp innan hemfärden på fredag. Så rörde ihop linser, pastasås, hushållsost och yougurt i en röra och tillsammans med Bulgur blev det en riktig festmåltid som pappa skulle säga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ålraajt, gött då vet jag!

Aa, me too honey! pössilajnen

2010-11-24 @ 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0